Wednesday, December 3, 2008

≠•¿\larmklockor!! allt gick fel

i måndags kväll började det, jag fastnade i lottas laptopsladd i köket med benet och slet så när av hälsenan och morgonen efter bar jag ut (haltande) och packade jag in vinterdäcken i bakluckan i bilen, det småhaglade kring nollan, riktigt busväder, benet värkte, sen på med cykelstället och band fast cykeln och iväg till bilverkstan och lossa cykelstället och låste cykeln, gick in och lämnade nycklarna och blev vänligt informerad om att ”vi ringer när den är klar!”. Härligt, äntligen något som har lyckats tänkte jag på väg till cykeln när verkstsadsägaren kommer ifatt mig och säger: ”Du Ulf, det var nästa vecka som du skulle lämna bilen!” RIDÅ. Dagen fortsatte i samma stil (läng historia) och avslutades på kvällen med att jag slog huvudet i klädskåpshyllan, vilket är nästan omöjligt att göra en normal dag för man måste sticka in huvudet i skåpet, men jag lyckades!

Friday, September 12, 2008